Killfrisyrer!

Hejsan! Tog en liten paus från loggandet. Suttit sen 9 nu!
Sen krashade datorn...bra skit!
Vet inte om ni brukar hänga på bandits sida, men killen som ska bli stylad nu var ju dösnygg i sitt långa hår!! Blev fan en försämring om jag får säga mitt. Superlångt eller ruffsigt. Så ska det vara! 
Så nu vill jag veta vad ni tycker kära readers?
Välj bland dom 4 frisyrerna nedanför vilken är eran favorit?
.
Deltagaren nummer 1:
Ruffist Krulligt. (California looken)
Deltagare nr 2:
Superfixet. Mycket vax lite hår. (Kontrollerade looken)
Deltagare nr 3:
Tuffingen. Superkort eller snagg (Baddasscanbe looken)
Deltagare nr 4:
Utdödandes bästa vän. Superlångt, supertrassligt (Hårdrocakren)
vad väljer DU?
Släng en kommentar här under !

Kommentarer
Postat av: Amanda

2an helt klart!! :d

2011-11-26 @ 00:46:16
URL: http://amandalqvist.blogg.se/
Postat av: Vic

Hihi, den första var gullig men 3:an var BadASS och det gillar jag, typ..hm hhiih <3 :D

2011-11-26 @ 17:06:31
URL: http://victoriafaltros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0