Vällingby

Min favoritbild från idag, världsbästa Crest!
Hellu!
Trött & utmattad tjej här! Uppdateringen om tävlingen blir en aning kort!
Imorse var jag i stallet halv 7 & halv 8 åkte vi mot Vällingby! Jag var start 18 av 37 och skulle rida vid 10.
Crest var superduktig hela vägen men när vi skulle lasta ur så blev han tokig och kastade sig, men jag lyckades hålla kvar! :))
.
Under framridningen var jag supernervig, och sånt smittar ju av sig! Jag red mest galopp & det kändes bra.
Det är svårt att koncentrera sig & ha fokus när man är så nervös, men jag lyckades styra undan alla känslor någorlunda tror jag!
.
Programdelen var superrolig! Crest & Jag var nog nerviga men vi kom runt hela programmet & med några missar från min sida ( felfattning & tidiga avbrott) så lyckades vi ändå plocka ihop 170p = 62,9%. Jag vet att vi kan bättre & vi tar revansh nästa gång. Vet ju precis var felen var & det var rättvisa poäng! :)
Lovina & Stella lyckades däremot kanonbra & kom på en delad 5:te plats!! Grymt bra!
Grattis tjejen! :d
.
Här kommer lite bilder från framridningen (filmen kommer senare)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ni två <3

sv: Åhh tack ! :D

2011-11-06 @ 15:08:41
URL: http://sofiekjellver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0