Vinstfyllt!

Hejsan!
Idag har det varit en lååååång dag! Som sagt kunde jag inte sova & då åkte jag till stallet extra tidigt! Hjälpte Lovina lite med utsläppet & det var kaos. Men efter en stund var alla hästar i rätt hage och med rätt temperament!!
Efter det fixade jag lite inför söndagen. Packade hö & havre + äpplen!
.
Sedan var det dags för maskeradhoppningen! Jag skulle ha Atlanta och hoppa 70cm!
På framridningen sprang han & var tokiiig. Men under banan var han superfin & det hela slutade med en clearrond-rosett! (Video kommer senare ikväll)
.
Efter det var det att kasta av sig hästen och kasta sig på Crest. Knoppade på 10 minuter!!
Personligt rekord måste jag erkänna! Kanske inte världsfinaste knopparna, men dom var där iallfall!
Coach sa att jag skulle spara honom idag & rida lugnt och mysa mest!
Så red fram i kanske 7 minuter, resten skrittade jag på långa tyglar, vi behöver inte mer tid än så! Haha! :d
Laget idag var:
Amanda & Kavaljer
Catarina & Spotlight
Lovina & Stella
Jag & Crest
.
Under programmet kändes det jättebra! Jag red inte till 110% men det räckte till en silver placering (Crest och bortaryttaren tog guld - superduktig tjej!) Hon slog mig med 1poäng!! Men våran insats tillsamans med ett kanonduktigt lag så vann Gladö med 36poäng!
JIPPIE!
.
Efter allt tävlande fixade jag klart inför imorgon. Badade honom och ryktade, så nu glänser han verkligen!
Allting är packat, transporten står på uppfarten och nu ska jag bara ta det lugnt och vila upp mig!
Imrogon kör vi så det ryyyyyker!
(video kommer från idag)

Kommentarer
Postat av: Julia

Ni var som sagt grymma!I morgon vinner ni allt ju! Lycka till!! <3

2011-11-05 @ 20:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0