Änglahäst!

Gormorgon! Jaaaa idag är det måndag vilket betyder en fjuttig lektion & sen ridning!
Först ska jag till Lyckås & kolla om dom har en salva för Tessans man, den är supertorr!
Efter det ska jag rida Tessaprinsessa! Hör & häpna, 4 varv i trav idag!! haha ;)
Efter det så blir det dressyrträning med troligen Quinteros, Kul!
Här har ni ett schema för veckan:
  • Måndag: Tessa & Dressyrträning
  • Tisdag: Ingen ridning!
  • Onsdag: Teori på Botkyrka & Tessa
  • Torsdag: Tessa & Dressyrträning m Crest
  • Fredag: Tessa & Hoppträning
  • Lördag: Jobba & Tessa
  • Söndag: Sthlmscup bortamtach hos Mälaröarna!
.
Myket ridning, mycket glad tjej!
Soooom jag har saknat dig min änglahäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0