Dressyrtävling

Hejsan!
Idag var det klubbtävling i dressyr. Blandat ponny & häst. Programmet var Lätt C:2 och jag skulle ju rida min stora pärla Crest!
Jag fick startnummer 3 & kl 14:30 var det start för första ryttaren.
.
Jag började knoppa, rykta, pyssla och smörja! Crest var så söt i sina knoppar och så tog jag mitt vita fina (lilla) schabrak! Hihi
Sen började jag rida fram & det gick superbra. Han var ganska stel idag men han släppte fint i ryggen och gav med sig efter en stund. Då gick jag upp till ridhuset! :)
.
Väl i ridhuset var det ganska mycket publik och sådant är ju superkul! :)
Isabella Mongelli var domare.
Jag travade runt lite granna och sedan blåste hon i visselpipan!
Jag var supernerös måste jag erkänna, inte för att det var en C2:a utan för att det är troligen den sista tävlingen innan 6 november!
Men programmet gick superbra!! Han var hur fin som helst och jag kunde verkligen slappna av och bara sitta och glassa runt! Inga stora missar och det hela sutade på 74,2% & Seger!! (ja det var clear round....typiskt!!) Men vi var bäst av alla och det är ju superkul! :D Nu är jag inte alls nervös inför 6november :D HIHI <3
-
Bilder kommer det här (Mamma fotade)
Framridningen
Världens sötaste hejarklack
Efter programmet;
Vilken underbar dag det har varit!!
Här är en liten video också:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0