Kvällstankar

Klart att jag älskar sommaren & våren, det är ju superhärligt & skönt!
Men min favorit årstid är nog vintern. Det äääär ju så underbart! :D
Alla blir så söta & kära! Snöstorm iute &  varm öppen brasa inne. Varm choklad efter en heldag i skidbacken.
Massa mysiga tjocktröjor & Pälsvantar! God mat & ingen bikinihysteri! Mörker & Glimmer!
Hästarna får tjocka härliga pälsar & katten håller sig inne!
Julstämming & nyårsfirande! Vinterna innehåller allt!
Hoppas någon värmer mig i kylan bara! haha :)
.
Idag har jag & Frajdrik haft en aaasmysig talkkväll! Vi bara låg i varsin ende av min säng och snackde! Planerade en resa & haade en riktigt mysig stund hel enkelt!
Nu har jag precis kollat James Bond med mammi & nu ska jag väl sova.
Men nu får tiden har jag svårt att sova, eller aa, mer än vanligt!
Det snurrar bara!
helt galet skumt, borde kolla upp det!
.
Men nu ska jag göra ett tidigt försök, så kanske jag kan somna innann  12 iaf!
Förlåt om jag låter emo, det är verkligen inte meningen haha :)
Ha det bäst kära läsare! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0