Läs detta!

Godmorgon!!
Jaaa idag är det tisdag & solen skiner! Ska till skolan & ha bild, sen blir det hem och städa! WOOPWOOP!
Får se vad som händer ikväll, vill hitta på något skoj känner jag!
Meeen iallafall, som ni märker är det väldigt mycket häst på bloggen nu, (eller aa, mer än vanligt!) Det är bara för att jag har börjat en ny fräsh start, bort med allt gammalt skit som jag bara blir ledsen av och ägna min tid på det som gör mig glad - Ridsport!
Sitter & superpluggar C:1:an, inför 6november. Det verkar bara bli en klass den dagen, haha. Så här ligger det till:
.
Om jag plavecerar mig i Lätt B:2an 6nov så får jag inte starta något mer i Sthlmscupen. (Tränarna är oroliga för att vi Ska placerera oss i B2:an jag sa att dom kan vara lugna om det men dom tycker fortfarande att det kan bli så. Så nu ska jag bara starta C1:an & fortsätta vara med i sthlmscupen. Bra idé och jag är fortfarande lika glad!
Åh det ska bli så kul! :D
.
Nu vet ni hur det ligger det!
Puzz på er!
& puzz på världens finaste dressyrhäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0