Lör & Sön

Heejsan! Har visst glömt min kamera hos Amanda så ni får helgen bilder/filmer imorn!
Men jag kan ju berätta vad jag gjorde söndag & lördag!
I Lördags sov jag till 1 sen träffade jag Bonnie en snabbis innan jag, efter lååååång väntan ÄNTLIGEN fick sitta upp på Tessaprinsessan igen! Åh det var så härligt! :D Skrittade ut lite med Julia & princen & sen travade jag 2 varv i båda hållen, dukitga lillan!
Efter det var det stoooorrengöring av tränset & sen hjölpte jag Amanda  lite med Tjavs!
.
Efter det hade vi en mysig tjejkväll & somnade till en film!
Dagen efter gick vi upp tidigt & åkte till Botkyrka! Såg min lilla Algebra & hon var lika söt som vanligt!
Efter första klassen åkte jag tillbaka till Gladö & red ut tms med Lovina & Zimona! Hästarna var superduktiga då vi skulle passera ett 20tal crossar! Crellan var lite spänd ute, men annars supertrvlig!
Efter det red jag Tessa i paddocken & hon var suuuperfin! Red på i ca 10 minuter på kort tygel & hela 3 varv i bådda hållen i trav ;) haha Det går framåt!!
Efter det hjälpte jag till på hopptävlingen & sen hem och vila upp sig!
Ha det bra!
.
Hade ingen bild på min eller mina pärlor från idag, men en på mitt sällskap från idag! haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0