Måndagsdressyr

Hejsan! Jooo Igår fick jag rida mina älskade Pärla & detta var dagens outfit:
Han är så himla snygg i röd tycker jag! Måste verkligen införskaffa ett rött schbrak!
Iallafall, vi fortsatte öva på öppna, det är svårt tycker jag,
men efter en stund så kändes det lättare!
Coachen sa att hon tyckte det var bra för mig att rida
svåra övningar så jag kan snabba upp mig själv lite!
Men nu har jag hittat ett superbra handställning så
att nosen inte kommer bakom lodplan + att vi hittade
varandra myyyycket bättre i samlad trav! Duktiga lillen!
Under andra galoppen så gick lindan upp....
(vilken tur att Erika såg det så fort . Taaack!!)
Så resten av lektionen såg vi ut såhär:
Supersnyggt va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0