Odens Dag

Godmorgon!
Hur står det till med er fina läsare? Här är det helt ok! Jag ska precis börja platta håret, för er som undrade det!!
Idag är det onsdag vilket betyder idrott, medie (och i vanliga falll Botkyrka) men jag skippar den idag för att hinna rida ut innan det blir mörkt! Imorgon är ridhuset klart så då kan jag ju rida på utebanan istället! Underbart!
Jag knaarkar sönder Nickelback nya låt. Omg jag sitter på nålar tills Spotify släpper nya skivan! Den är nig fruktansvärt bra! 3 Novmeber har jag för mig att den kommer :DD
Nu har ni fått en liten inblick om min odensdag!
Ha det King, Tjngeling!
.
Jag & Tjavsen 1 år senare
2010
2011
Yesbox!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0