Quinteros!

Godagens!
Idag red jag Quinteros & det gick helt okej! Jag jämför med Crest & då känns det kaos...men jag måste lära mig att tala om för mig själv nu att det är en annan  häst jag sitter på, haha blir så himla lättpåverkad av Crest! :))
Men Q var fin & övningen vi gjorde var supersvår, så vi båda blev lite upprörda, men i slutet hittade vi tillbaka till harmonin och vi fick ett fint avslut iaf! :)
Början var han superfin oxå, det var den där övningen asså...
Juliiia fotade, tack!!
Tränaren tyckte att vi börjar närma oss att starta program ihop, men jag vet inte om jag håller med!
Vad tycker ni??

Kommentarer
Postat av: amanda

Jag håller me tränarn! ;) Ni är asfina :) Men crells will be Crells lixom :)

2011-10-04 @ 09:13:24
URL: http://amandalqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0