Rubrik på detta

Hello World!
Kul med alla kommentarer på sista tiden, sådant uppskattas! :)
Idag hade jag bild & sedan dess har jag tränat lite & kollat på  Extreme Homemakeover...Omg vilka fina hus btw!
Men iaf, ikväll ska jag umgås med min kära mami, vi är ju själva nu, gud det har jag glömt berätta!
Pappa ska på ett äventyr igen (haha) Han ska segla från hemmahamnen i Stockholm till toppen va Norge! Grymt kul för han och han stormtrivs ju att "leva farligt" ! ;P
Gammelgubben har nog inte fattat att han börjar bli gammal..haha :D
Så iaf, det är bara jag & Mammi nu (tomas lever ju sitt liv & man ser ju knappt skymten av honom)
och jag & mamma ska boka transport ikväll! (får se om det blir någon shopping, Hoppashoppashoppas!!)
.
Detta gjorde jag på bilden idaaaag, jag & Madelusken hehe :D
Supersnygga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0