Söndagen

Hejsan! Joo söndagen idag var riktigt rolig & lång! Här kommer en sammanfattning!
-
Förmiddagen:
Red jag Tessa och fortsatte med övergångar & halter. Lillan var superduktig och det kändes kanon!
.
Lunchtid:
Idag var det dags för bortamatchen mot MäRk. Laget var Monika, Catarina Lovina & Jag. Så fort jag såg hästarna på framridningen var det uppenvart vilken jag skulle ha, Faith såklart! En superkraftig liten dam med temperament. Hon var verkligen inte glad när jag skulle bossa över henne, men tillslut hittade jag knapparna och det hela slutade på 172p & 59,31%. Gladö vann matchen och Monika plockade (välförtjänt) hem Guldmedaljen, grattis!
.
Eftermiddagen:
Nu var det dags för uteritten & idag fick jag och Lovina sällskap av Sofie & Afrodite också! Vi busade omkring på Sundbyslingan & det kändes bra att sitta en pålitlig Crest igen!
.
Crest & Tessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0