Tessaprinsessa♥

Som ni kanske har märkt så rider jag inte Tessanprinsessan nu för tiden. Det beror på att hon är sprutbehandlad i vänster bakknä! Veterinäer & personalen tyckte hon har rört sig knackigt i det mera på sensate tiden så nu har hon vilat & promenarats i snart 3 veckor! Självklart så ryktar jag henne varje gång jag är i stallet och tar en promenad varje gång jag är i stallet (vilket blir väldigt ofta hihi)
Men det verkar inte vara någon större fara och i slutet av veckan ska en veterinär komma tillbaka och se hur hon har reagerat på behandlingen. Världens bästa Älskling, bli bra!
Så mycket som jag saknar att sitta på henne och busa på fredagar!♥
Så här står hon varje dag i sin lilla lilla sjukhage, stackaren hon vill ju vara med dom andra stona!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0