Uppdatering!

Hellu! Sorry för dålig update! :)
Men igår hände inte sådär jättemycket på dagen. Men på kvällen red jag Crest! Han var superfin & det gick kanon! Vi övade på rygga, första gången jag gör det på Gladö och det gick kanon! Duktiga Crellan!! Ju mer vi höll på ju sämre blev det, så på söndag ska jag bara göra någon enstaka innan programmet! :)
Efter Crest red jaghg med på en lektion med Tessie, Hon var lugn och fin. Lyssnade på mig för en gångs skull! :D
Nu ska jag gå i skolan! Vi hade plåtning idag och bilder kommer nog! :)

Kommentarer
Postat av: ADEM

merhaba

turk yemegi severmisin seversen en cok hoslandigin yemek nedir....ve turk atlari hakkinda ne dusunuyorsun

adem-gbg

[email protected]

2011-10-21 @ 17:07:36
URL: http://zeytinada.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0