Video & Tvmys

*PiuH!* Det är tungt att städa! Tusan vad mycket smuts jag samlar på mig under veckan......
Men nu skiner det överallt & nu läser jag lite gammalt krafs jag hitta i en låda. Tusaaan vad mycket texter jag har skrivit när jag gick i 5-7 typ, galet! Vissa är riktgt charmiga faktiskt :D
Det var superkul att läsa faktiskt :D
Efter att jag och mamm hyrde transport åkte vi och handlade...sen drog jag hem till min Älskling & snackade skit med henne. Efter det drog jag med henne till stallet & hon fick träffa Tessa. haha :D
Nu kollar jag Planet Earth & så har Moa gjort en superfin video till mig från igår!
:)


Kommentarer
Postat av: Moa

tack! hihi :D

2011-10-04 @ 20:40:11
URL: http://ponnyryttarnaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0