12 september

Heej Snyggingar!
Idag var jag lite för sjuk för skolan (hehe) så låg i soffan med Trolltuffsen & kollade på NCIS!
Efter det åkte jag en sväng för att småshoppa lite. Sen var det dags för ett hårdpass dressyr med Quinteros!
Han var ganska hård & tung idag. Men annars supertrevlig och timmen gick galet fort! Vi övade på galoppfattningar på serpentinvolter. Svårt i högervarv. Måste sätta mig tillbaka mer i fattningarna, och trycka ihop han lite mer...Men som sagt, annars superfin & roligt!!
Nu blir det ett möte med köket & dushen!
.
moa fotade får se om jag får tag i dom bilderna, men så länge får ni nöja er med en gammal sommarbild!
Fina lilla Q!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0