Bakiskväll

Hejsanhoppsan!
Igår var det latjolajban asså, sjuuuukt roligt! Först var jag & Bonnie & Madde på en fest i Sköndal. Där var det sköna människor hehe :) Vi blev redlöst packade och sedan drog vi vidare till huddinge. Var på en hemmafest där det var drag asså! Folk dansade, glas gick sönder, myspys på toaletter, ingen spya dock...men det var askul! Fick trevligt sällskap dit  oxå...nomnom!!
Vid 3 var det dags att sova, då snurrade jorden väldans fort...heh
Idag var jag på släktfika och träffade min snyggsnygga kusin LINN!
Det var awesome, vi ska ses om 2 veckor och suuupa :D
.
Ikväll ska jag och Mammi ha tjejkväll/bakiskväll. Käkat skaldjur och nu ska vi tagga upp oss inför tävlingen imorn.
Supermys, världens bästa mamma!!
.
Ha det så bra så länge!
från igår,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0