Dag 03

Mina Föräldrar.
-
Jag har två styckna (hör & häpna!). En mamma, Eva och en pappa Fred(dy)
Vet inte riktigt vad pappa heter, han döptes till Fred, men har alltid hetat Freddy. Aaaaja skitsamma!
Dom träffades för aslänge sen på en..FEST! ahaa, jag visste att man kan träffa sin loveoflife på fester!
Nu är dom 52 & 54. Mamma var 32 när jag föddes så det är därför dom är gamla! :) Hehe
Dom är sambos och förlovade men thats it! No marrige!
Mina päron ääär lite mer åt polers hållet faktiskt. Ser dom aaaaaaldrig pussas eller nått! Men det verkar ju funka för dom :) Bara dommhåller sams och sådär!
Pappa är egenföretagare och Mammi jobbar på ITavdelning på SEB. Pappa är äventyrare (därav alla båtar och bilar och resor och sådant!) Mamma är ett kontrollfreak och väääälkdigt ordningsam!
Dom är raka motsatserna till varandra kan jag faktiskt påstå! Vääldigt komiskt :))
Båda är utåtriktade och vääldigt snälla! Lite painintheass ibland då, men det kan jag leva med!
Det var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0