Frågor:

Snodde några frågor från Erikas blogg (www.eadressyr.blogg.se)
Gör det ni också!

Om jag fick välja en maträtt att leva på resten av mitt liv: Sushi!
Om jag vann en miljon: Köpa en stor fin hopphäst!
Den B-ponnyn jag helst vill ha: Tango!
Den C-ponnyn jag helst vill ha: Misty är finast tycker jag!
Den D-ponnyn jag helst vill ha: Bozo älsklingen
Den Storhästen jag helst vill ha: Från Gladö:Tessa. Realitsiskt: Argo! (superfinhopphäst)
Vara utan internet i en vecka eller vara utan mobilen i en vecka: Mobilen
Blocket eller Hästnet: Hästnet
Rida på våren eller rida på hösten: Våren såklart, värme!!
Nikon eller Canon: ALLTID CANON!
.
Bild från 1:an hihi

Kommentarer
Postat av: Jessica

Gud vad jag gillar hur du ser ut :)

2011-09-21 @ 10:30:44
URL: http://mizzy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0