HELGEN!

Hej!
I fredags hade vi cavaletti & markarbete. Jag hade min prinsessa och det gick SUPERBRA! Vi övade på att samla & öka galoppsprången. Tessan var skitaduktig och hittade verkligen en toppenkänsla!
Vilken underbar häst hon är!
I Lördags chillade jag tills det var funkismöte och fixning. Jag blev tilldelad framridning på söndageftermiddagen. Jag hjälpte även Chrille med Rasmus eftersom jag skulle vara hästskötare dagen efter (söndag).
Efter det blev det nykter(för mig)party i Tullinge! Megafest som var episk!
Oförglömligt kul som slutade vid 4! haha :)
Idag (söndag) var jag i stallet kl 8 för att hjälpa till mera emd Rasmus. Vi lastade och åkte vid halv nio! Efter en timmes bilfärd var vi framme i Järna & dagen flöt på fort. Chrille och Rasmus var huuuuuuuuuuur fina som helst och dom kammade hem en tredjeplats!! Debutritten som slutade öööver förväntningarna! Hur kul som helst!
Efter tävlingen var jag funktionär hos oss eftersom Gladö höll i Ponnyallsvenskan div2 omg 1. Laget och alla ekipagen var superduktiga och tror Gladö slutade på en 5:te plats!
Slutssumering: Lyckad helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0