LOVE LIFE!

FÖRLÅT! Nu har jag varit sådär kass igen! Men nu har jag lite roligheter att berätta för er!
  • Imorgon kl9 ska jag vara coach för sthlmscupen hoppning (bortamatch)
  • Imorgon kl14:30 ska jag starta Crellan i lätt B:1 sthlmscupen.
  • 2 oktober ska jag starta lätt C:2 på klubbtävling, troligen Crest!
  • Hela oktober är det matcher och klubbtävlingar varje helg.
  • 6 november ska jag starta lätt C:1 & Lätt B:2 på Vällingby RS med Crest!!!
Snacka om att ÄLSKA LIVET!! Hur lycklig kan man bli? jag tror jag kommer sprängas snart asså! :D haha
Nu ska jag på släktfika & träffa min kusin som jag inte har gjort på ett år, för att hon har bott i USA! ;)
PUZZ
.
Har jag nämnt att han här är bäst i hela världen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0