Onsdag!

Godkväll! Sorry om ni fått vänta på dagens update, men har haft fullt upp!
Först så försov jag mig, så kom till skolan vid 12.
Hade medielektionen och sen teori på Botkyrka. Vi snackade och kollade Extriörer på hästar & det var kul! :)
Efter det åkta jag hem till Nygren där dom hade grabbmys, vilket jag bröt dåra! Men det var mys & roligt. Nygren har en ny onepiece som är på toook för liten haha!
.
Efter det kollade jag på ponnydressyren och sedan hade vi Usek möte. Planerade Lucia (:D) och Halooween bla. Jag är huvudansvarig för hoppshowen...omg kill me...det är skitsvårt, har börjat med grunden!
.
Efter det hade jag & amanda tjejsnack i min bil haha det var mys :))
.
Nu ska jag fixa lite inför imorn, spexfoto!
Sen blir det sooova! ;)
PUSS! <3
.
Jag vet, han är världsnygg i sen onepiece ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0