Pres Mig Själv.

Gud vad töntigt men aaa okej, nu ska jag presentera mig själv!
.
Hej Hej!
Jag heter Nina och kommer söder om sthlm. En liten inavlad incest by som heter Huddinge. Här bor jag tillsamans med en stor drös fjortisar och knarkare. På fritiden umgås jag med mina knarkavänner , haha neee bara vänner, (Bonnie och Amanda mestadels) och super oss redlösa på helgerna, därav fjortisdelen. Neeee nu ljög jag, vi Gjorde detta. Jag har blivit delvis nykterist pga mitt andra intresse i livet - Ridsporten. Jag rider på världens mysigaste lilla stalll, Gladö RS - Ni känner säkert till det kära läsare. På gladö står det 31 ridskole hästar/ponnis och en privathäst. Jag har mina tre älsklingar där Bozo, Crest & Tessa.  Det är mina absoluta ögonstenar! Jag är mest intresserad av att bli fälttävlansryttare. För jag älskar verkligen alla dicipliner lika mycket! Jag är i stallet 6-7 dagar i veckan. Är med i både Hopp & Dressyrlaget i sthlmscupen. Jag är inne på mitt 13:de år och jag hoppas det blir miiiinst 13år till!
Jag går i skolan också. Tumba Gymnasium för den delen. Jag går inrikting Film/TV alltså håller jag på med Film och TV om dagarna. Det är superkul och mina fina klasskompisar, (Sofia, Madde, Lollo, Vickan & Emma) är mina närmsta vänner där och dom gör skolan värd att gå till! Plus alla snygga killar som finns och då kommer vi in på nästa kapitel.
Jag är singel och jag har varit det sen julen 2008. Då var jag tillsmans med min egentliga första och riktiga pojkvän. Jag hade några tramsrealtions innan men dom var inte offical på facebook (för att facebook inte fanns) På playahead stod det kanske något litet! haha :) Varför jag varit singel alla dessa år vet jag faktiskt inte. Det har bara inte passat in på min vardag! Vi får se vad som händer i framtiden! ;)
På tal om framtiden, så vill jhag ha 4 barn, fast egentligen inte men jag vill döpa dom till massa coola namn! Oden, Tor, Björn & Sleipner skulle dom heta isåna fall. Men tror jag begränsar antalet till tytp max 2 barn. Torbjörn & Is.
-
Nu vet ni massa om mig och det är alltid bra ;)
Puzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0