Sthlmcup

Idaaaaag var det dags för den första omgången av stocholmscupen i hoppning! Jag skulle starta Tessa & var supernervös ska jag erkänna!
Hoppade henne i fredags och då kändes hon superfräsh!
Framridningen gick fort, jag aktiverade bakbenen genom öka/minska & flytta skänkelvikningar däremellan! Hon lyssnade super och var koncentrerad på mig även fast läkaten var fullsatt!
Jag bara satt och sken av lycka. Världens finaste häst! Sen hoppade vi fram på 1:an & 7:an. Jag valde att travhoppa första skuttet. Jag vill känna att jag har några isbitar i magen och kunna invänta henne. Det gick super! Sen galopphoppade vi dom andra två. Gick kanon det med!
Jag startade sist av laget...(noooo presure neeej då...)
Stina & Atlanta började - 0fel
2:a var Lovina & Irma Grace -0fel
Näst sist ut var Sofie & Isabelle -4fel (pytteliten vägring)
& sen var det jag!
Nu hade jag verkligen press, mååååste gå felfri!
Kolla in filmen för att se hur det gick ;)
......................

Kommentarer
Postat av: amanda

ah näh men visst här fotar man o så kommer dom inte ens upp på bloggen ;)

2011-09-18 @ 20:25:21
URL: http://amandalqvist.blogg.se/
Postat av: Annelie

Naaaaaw vad fina och duktiga ni eeeeee!! :D:D

2011-09-19 @ 10:35:44
URL: http://agilityflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0