Häst är Bäst!

Godmorgon!! Åh aaså jag kan inte släppa tanknen på hur galet mycket jag älskar ridsporten & hästarna!
Jag blir så lycklig bara jag tänker på dom!! Så hiimla fina & snälla & gulliga!! :) Somnade till "When You Say Nothing At All" igår kväll hahaha töntigt tjej jag vet! :> Men heeeeela den låten stämmer fan in på hästar asså...tror att Ronan Keating var en ryttare faktiskt!.
Min ridlärare & Bonnies mamma frågade mig varför jag inte har en egen häst, varför har jag ingen egen häst?? Det är absolut minn hööögsta önskan i hela världen! Faatta vad underbart!
.
Hejhej, jag var bara tvungen att skriva av mig lite! Nu ska jag snart börja fixa mig!!
HejHopp!
-
Bildbomb!
.
Jag och Irmis!
Jag & Bozo! <3
Jag & Stella
Jag & Atlanta
Jag & Solana (h) (Lovina & Stella (v)
Jag & Kavaljer
Jag och Quinteros
Jag och Crest
Jag och Tessa
Jag och Princen
Hur kan man inte älska hästar??

Kommentarer
Postat av: Elinore

hih man glad jag blev av att läsa det här inlägget :D hästar är helt enkelt bäst!!

2011-09-07 @ 16:45:01
URL: http://etraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0