Barndomsvännen

HELLO!
Jobbade imorse med Sannis 7 till 12:30. Helt okej morgon, mycket att göra på kort tid! ;p
Tessa var söt, Crest var söt & Bozo var jättesöt :d
Kommer ni ihåg Bozo? Det borde ni!!
Om det är något djurnamn jag ska tatuera in, så är det Bozo! :D
han har tillfört så jädra mycket i mitt liv, världens finaste poniii!!
Nu har jag precis sovit med min karl, det var mysigt!
Nu ska jag småfesta lite försiktigt, (sorry loviniz kunde inte hålla mig..hehehe)
Men väldigt försiktigt eftersom en hektisk vecka ligger framför nosen så fååår inte bli sjuk igen! haha :)
Nu ska jag göra mig sötnosig inför den lilla snygga greken som kommer ikväll ;)
PUSSPÅMULEN MINABBES
förevigt är för kort tid för dig Bozoooo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0