Stukad tass osv

Heejsan! Stukade och vrickade till fingret igen igår så igårkväll var det på med bandaget! Det gick bra att hälsa på folk ändå hehe :D Först var vi på en jätterolig fest som precis dragit igång i Huddinge. Sen skulle Bonnie hänga med några till Tumba, och jag tofflar ju med Bonnie (dumfan som jag är) För festen i tumba hade preciiiiis dött när vi kom fram, ååååh tråkigt! Men så länge det roliga varade så var det riktigt trevligt! Fick ju träffa alla vänner igen hihi :D Jag skulle ju ta det lugnt och aaa det blev ju typ så! :)
Idag är det släktpåskfika och sen ska jag ta det luuugnt hemma! Imorn blir det jobb 7 till 18!! 
Pussinuss
Haltalotta igår dååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0