Walking Dead

Nu är helgen slut! Idag mår jag riktigt kasst asså! Igår kväll var det kalas (dygnade det dugnet...5- till 5) nu är jag dödddddddddddddddddddd. Fingret stukat, träningsvärk i lår, mage, rygg, vader. Mensvärk, bakis, febrig, knarkskithosta, huvudvärk och helt jävla zombie.
Men det har varit såååååå värt det. Oj ojoj!
Igår var vi på hellströms & haryys, rööööjj på båda ställen,  både amanda och bonnie ringer mig dagen efter och bah: Nina vad faaaen hände igår??
haha jag hade ingen svar på det ;)
Jävla trevligt pojkar från uppsala hitttade vi oxå, speciellt bonnie ;)
Nu är det bigbrother,sen ska jag sova i en vecka.
tack och Hej från mig!!
den där är kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0