Söndagstattoo

Aaa hörni, nu kommer det första av måååånga inlägg om mina tattueringar, historiskt inlägg! ;)
Jag tattuerade mig i söndags, haha! :)
Det gjorde ont, jag dog några gånger, men sååååå värt det! :D
Amanda min ängel följde med som stöd, gryyymt snällt!!
Vi åkte från Maandis 11, kom hem lite över 5, hahaha! 
Meen sen tog vi några pauser och så där, jag och Jonas (tattueraren) skrattade och var fett oseriösa ganska mycket också, och sånt tar ju sin tid också, haha! ;)
Riktigt trevligt, förutom att jag dog av smärta ibalnd...
Den är inte riktigt klar, ska fylla i  märket med mera svart och sen ska det i lite highligts också!
Meeeeen än så länge är jag gryyyyyyyyyyyyymt nöjd, FAAAAAN vad fin den blev! <333333
Före:
efter::
SNYGGGGGGGG!

Kommentarer
Postat av: Anna

Typ den mest udda fråga ever men jag har alltid undrat hur tusan det går och smörja in den när den sitter på ryggen? 8) Det var ju en barnlek när den sitter på armen xD

2012-02-28 @ 13:06:58
URL: http://annalundineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0