Crazy WKND!

Åh gud nu har jag varit  jättedålig på uppdateringen!!
Har haft så mycket för mig så har faktiskt inte haft en sekund över till datorn förens nu!
.
Fredagsridningen:
I fredags red jag min älskade bästis och hon var kanonduktig!! De andra hästarna verkade lite halv..jaa vad ska jag säga..halv konstiga? Men inte min fina lilla bruud! Hoppade bana ute i regnetm ganska häftigt och annorlunda faktiskt!.
Min fina hopphäst!! <3
.
Fredagsfesten:
Efter ridningen stressade jag Amanda & Sofie hem till Sofie för att fixa oss! Asmyigt och roligt var det, efter det drog vi på studentfest hemma hos Kalle! KUL SOM FAN! :D Kom hem lagom tidigt, halv 2 ca. För sen var det bara upp & jobba!!!
Sofie Amanda & Jag på fesssst!
.
Lördagen:
Jobbade jag 7-18 vilket var väääldigt jobbigt!! Men allting flöt på bra & jag kom hem i tid för att börja fixa mig!
För senare på kvällen träffade jag Sofie Amanda & Lina! Vi skulle åka i Maxens nya raggarbil!!!
Sen åkte vi raggarbil i typ 4 timmar mitt i natten! 
Efter det, krashade jag Amanda, Niklas , Max & Glenn hemma hos Glenn och kollade på film till 6 på morgonen! Myyyyyys!
Hästarna var lika trötta som jag!
.
Söndagen:
På söndagen sen sov jag till halv 5 ca, efter det träffade jag Amanda igen & då åkte vi bil & träffa massa roliga männsikor på vägen! :D
Som avslut på en galen sista helg som student, tog jag och Amanda ett nattligt bad i Ådran! Riktigt uppfriskande!!
Vi åkte bla och träffade den här lilla killen..!!
.
VILKEN GALET ROLIGT HELG ASSÅ!<3
Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0