Sammanfattning:

Hej! Jag har ju inte bloggat på ett tag så tänkte skriva en sammanfattning om Tessa & Crest om vad vi gjort, vart vi ligger till nu & vad som kommer hända.
-
Tessa
Under dom senaste veckorna har hon gått mellan 1-2 lektioner varje dag, hennes knä blir starkare och starkare hela tiden. Hon går endast cavaletti på fredagar eftersom hon behövs då i grupperna. Jag rider henne minst var tredje vecka, när vi har cavaletti. Fick henne en måndag nör vi hade hoppning och det var suuuperduper roligt! Hon känns jätefräsh och mjuk, frustar hela tiden. I hoppningen bjöd hon verkligen mot hindret och var sprallig efteråt, guldhäst! Håller tummarna för den 9 april & 31 mars....<3

-
Crest.
Precis innan bloggpausen hade jag Crest på en dressyrkurs. Det gick kanonbra hela dagarna och vi hittar varandra bra nu. Han är fortfarande ganska svag i bakben/rygg, så han knäpper lätt av och viker in nosen..Men mer och mer hittar jag suget mellan hand och skänkel och då känns det kanon!!
Vi är anmälda till Allsvenskan vilket ska bli oerhört roligt, tagga tagga tagga!! :D
My Angels<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0