Teaseday

Igår var det minikalas. Bonnie och jag käkade på Hellströms & tog några bira. Sedan mötte vi glada gänget på Harrys och satt där hela kvällen natten och hade det supertrevligt! Det var inte alls mycket folk, men det är så mysigt där när det är lagom många. Senare på kvällen spelade ett bra band, gittarisen var gryyymt söt. Flirtade lite med han efter, mjaou!
Onsdagen (idag) mådde jag kasst...Som tur är har jag mina gullungar Madde & Lövis som var medpå att ta en återställare i skolan, nice som fan ;)
Sedan var äventyr med Evve & Amanda hela eftermiddag. nu ska jag CHILLA!
(om jag kommer ihåg hur man gör.., jobbigt att leva rockstar liv ;) ...)
Kramisar!
snyggingar igår ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0