Last Time..

Idag är det sista lektionen på ridprofilen på BRS! Det har varit en superrolig & lärorik tid! Har utvecklats mycket på BRS hästar & jag kommer sakna Algebra som tusan :'(
Hoppashoppashoppas att jag får avsluta min tid där med henne! 
.
Första hästen jag fick rida var ju Bailey, han var otroligt fin! Lite liten bara kanske!
Sen red jag lite olika, Linnea, Baron, Chivas, Grynet, Queen, Nick & Stella.
Efter att jag prövat runt lite red jag Daytona nästan varje gång och då var hon kanonfin! (Vila i Frid ♥)
Sen började jag rida Algebra mycket, åh fina prinsessan! 
.
Och Linda min ridlärare är så duktig och rolig! Hon ska ha ett stort tack!!
Det blir spännande att se vad vi hittar på idag, som avslutning!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0