Nya Perspektiv

Hallå! 
Det är sjuuuuuuuuukt varmt ute! Idag trodde jag att mina grupp skulle planera våran film kl9, men ingen hade sagt till mig att det var inställt så jag körde till skolan i ONÖDAN!!!  grr...
Så idag fick jag vara ledig ändå, hehe :D Får se om jag orkar rida, efter det är det filmkväll med klassen. Om inte min kill..kompis, får hänga med, så vill inte jag heller gå, så då ska vi hitta på ngt annat :D (han vet inte om allt det här än hehhe)
.
Joo några har ju frågat lite om det här med att jagb ska sluta på Gladö och det beror på att jag ska flytta hemifrån & då har jag inte råd att rida kvar...I framtiden när jag skaffat heltidsjobb osv (flyttat ihop med  ngn osv ;) ) så ska jag skaffa mig en egen häst! Kanske lilla Tessa om jag har tur!! :)
Men just nu behöver jag en paus från hästlivet, kommer sakna det som fan!! Men efter att varit på samma ställe i 13snart 14 år så behöver jag nya perspktiv och nya utamaningar i livet! En blick tillbaka kommer senare i sommar!
Då ska jag berätta allt om min tid på Gladö!
.
Nu ska jag lägga mig i solen igen, PUSS!



Kommentarer
Postat av: Eva

Ja allt har sin tid... <3

2012-05-24 @ 09:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0