Thor's day!

Gooooodmorgon!
Idaaaaaaaaag är jag ledig igen! Haha sjukt nice att gå i media3:an ;)
fast jag har ändå inte råd att göra någonting kul så på dagarna brukar jag typ små motionera och bara chilla, nästan så man blir uttråkad!! Jag vill vara riiiik!!
Idag är vi lediga för att vi inte har ngn lärare, känns ju bra!! Hon slutade mitt i kursen så nu är det lite knepigt på den fronten... Men jag klagar inte! Ledig som ledig, sköööönt!
Nu är det fruskotdags! Ha det King, Tjingeliiiing!
Här får ni underhålla er med lite busiga killar från Gladö!



Jag har fotat alla bilder, men självklart kan ni sno dom och lägga upp på era hemsidor, skriv bara mitt namn någonstans!
Nu är det sommar hörni!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0